NEVAŽNO SAOPŠTENJE ZA JAVNOST! (Ali da se ne uplašite…)

Dragi MMnGijanci i drugo-MMGijanci,

veoma mi je drago što ste tu. I što svraćate. Ima nas nekoliko!

Veoma mi je drago što svraćate iz Nemačke, Holandije, Engleske, Hrvatske, Bosne, Crne Gore, Makedonije, pa čak i Singapura! Ako ovaj WordPressov analytics ne laže.

Vas, što prelazite tolike kilometre da stignete, bih zamolio da se javite u nekom od komentara i oglasite se odakle stižete i kojim povodom. Lepo i egzotično to bi bilo.

Ali, da pređemo na stvar. I NEVAŽNO SAOPŠTENJE.

U narednih nekoliko nedelja (bogami, biće dobro ako toliko potraje) MisliteMojomNovomGlavom biće nešto “regionalniji” nego inače i na ovim stranama imaćete priliku da čitate o raznim filmovima iz prethodnih nekoliko godina iz svih zemalja bivše Jugoslavije, kao i o albumima objavljenim na istim terenima (ali samo iz ove i prošle godine). Na televizijske serije nisam mogao da gubim život. Soriš.

S obzirom da se radi o NEVIĐENOM efortu s moje strane da sve to pribavim i potom ispratim adekvatnom pažnjom i krađom vremena od zajedničkog života (mog i Žozefininog, a i cele porodice mi), NAJMANJE što očekujem je da ispratite, a nešto manje i da u granicama svojih mogućnosti zainteresujete još nekoga da svrati i zaviri šta se to dešavalo tu oko nas.

Unapred vam svima MNOGO hvala.

Videću da li će neka internacionalna pisanja povremeno prošarati eks-jugoslovenski tok ili ću sačekati da sve to protekne. Nisam još odlučio.

Dok se stvar ovde ne zahukta novim prikazima, pogledajte pisanja o nekim recentnim filmovima i albumima (i možda ponekoj TV seriji) publikovanim na ovim i MMG stranama poslednjih meseci:

Otac

Scream For Me Sarajevo

Stado

Odvedi me negde gde je lepo

Ekipa

Dnevnik Diane Budisavljević

Ajvar

Realna priča

Poslednji Srbin u Hrvatskoj

Moj jutarnji smeh

Južni vetar

Repetitor – Prazan prostor među nama koji može da ne postoji

Moussaka – Bil, Bil

Gladni naučnici – Opšta teorija besmisla

Skopski snovidenija – Skopski snovidenija

Gavranovi – Crni EP: Pjevanija prva i pjevanija druga

Nemanja – Cosmic Disco

Prljave sestre – Najgore tek dolazi

Perija – Kokalo EP

Sergio Lounge – The Loungest

Valentino Bošković – Velika praska

Jastuk – Tamo gdje

Amira Medunjanin – For Him And For Her

Magellano – Sjaj

Žen – Blender

Mito Matija & Bijelokošuljaši – Proživljeno

Pocket Palma  Drop of Comfort Sessions

Palms Voice – Eastern Bloc

Rebel Star – Demoni

Turbo Kitan feat Dragan M – Turbofolk nije m’tav

Azza – Kafana je moja sudbina

Hod – Strane percepcije

Dogs In Kavala – Zubi

Lepša Brena – Bacači pogleda EP

Šajzerbiterlemon – Iza naših zidova

Razni izvođači – Hali Gali Kompilacija

Straight Mickey and The Boyz – Čovek koji ima obaveze

Pikolomini – Neizdadeni: mladost i odbrana

Buč Kesidi – Euforija

Pocket Palma – Pocket Palma

Klinac – U noći

Entropija – Mi

Državni službenik

Kosti

Slučaj porodice Bošković

16 thoughts on “NEVAŽNO SAOPŠTENJE ZA JAVNOST! (Ali da se ne uplašite…)

  1. Zaboravio si Francusku hihi. Ja te pratim godinama, još iz perioda blogspot (koji je i trajao do nedavno).

    Super ideja, taman da pogledam koji nas film s ovim svojim Francuzom. A reklamu ti pravim svako malo na instagramu, al nisam influenser, sori 😀

    Like

  2. MoćVještica pratim (i pamtim) od vremena sa devedes’dvojke. Slušao u sobi na Senjaku. MMG kao blog i sada stranicu čitam u Trebinju, Hercegovina. Pozdrav i samo nastavi!

    Like

    1. veliko hvala i veliki pozdrav za trebinje. moj tast će biti naročito ponosan da sam stigao i do njegovog rodnog kraja. a uskoro, možda, i po prvi put kod vas…

      Like

  3. Tvoji “biseri” sijaju i raspaljuju intenzivnije od tropskog sunca Singapura.
    WordPress analytics ne laže.
    Samo se ti širi diljem regiona, a i vaseljene!.

    Like

    1. znači, isitna je. Ima vas i u singapuru koji mislite mojom glavom! impresioniran sam, jer kapiram da tamo ima 300 drugih čuda…

      Like

  4. Pa svakojakih čudesa naravno ima, no “svakog čuda tri dana dosta” (može i tako da se kaže, jel’da?).

    Na primer, ni ja nisam znao da se može naći i ovo: https://thefragmentroom.com/

    U međuvremenu, kada imaš vremena ili volje, proveri da li je Singapur kadar da misli tvojom glavom…

    https://www.timeout.com/singapore/film/the-best-singapore-films-to-watch
    https://www.timeout.com/singapore/music/50-best-local-songs-to-have-in-your-music-playlist

    Ipak, Vinny je vrlo Sharp. Check him out!

    http://www.vinnysharp.com/50-for-50
    http://www.vinnysharp.com/maverickxsharp-1

    Like

    1. FRoom je smišljen za mene. da ih je bilo ne bi bilo balkanskih ratova.
      sramota me je da priznam da od sinagpurskih filmskih bisera jesam gledao 2/D V A.
      sa muzikom stojim još gore, ali ja sve te kej/džej/sing-popove ne podnosim, pa otuda…

      overiću vinny-ja.

      hvala na svim korisnim!

      Like

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started